THE-LAST-WEEK

den låten har veerkligen satt sig i min hjärna.. suck.

Godmorgon allesammans, :)
hoppas ni haft en trevlig helg, och hoppas att ni har lika fint väder som jag idag :) tjohoo..
nu sitter jag åter på jobbet, och är riktigt jävla trött. fick inte så mycket sömn inatt.. låg bara vaken och drömde istället. vet inte varför, jag var sjukt trött men kunde helt enkelt bara inte sova..
eller ja, efter ett tag så, men länge blev det inte..

därför vart det stress och stress imorse när ja skulle iväg. tur att man har hyffsad koll på vad man ska göra och vart man har allt. haha. hann gjorde jag iaf, och nu är jag här..

men shit, jag är redan less och vill hem. haha, det kan inte vara bra det här!
har en skaplig ångest med.. efter fredag så är jag arbetslös. känns ju verkligen skit kul. sch, jag har så ont i magen bara av tanken av det.. hur fan ska jag göra?? usch. någon som har ett jobb? hojta till isf..

idag ska jag fixa med lite bilder på fb, kolla lite serier som ja missat och sånt. när solen tittar fram på framsidan av huset så ska jag gå ut och sätta mig. idag ska det solas. sen när jag kommer hem med kan jag lova!! =)

men, vi hörs senare så ska ni få lite bilder från helgen med, :)


Kommentarer
Postat av: pauline

buuu jag får ångest :(

jag kan höra med patric om det finns nått på kalas kanske? :)

2010-05-31 @ 08:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0