SPENDING-MY-TIME-TO-STAIR-AT-THE-WALL

godnatt (?)
det är ju mitt i natten..

jag kan inte sova, har försökt. försökte somna till olika filmer, då grät ja bara för ja lyckades ju hitta allt sorgligt i alla filmer. stänger ja ner allt så ligger jag bara och stirrar rakt ut i det tomma..
sluter jag ögonen så öppnas dom igen, automatiskt.

vad ska jag ta mig till? hur längde ska det vara såhär? jag kan ju liksom inte behöva sova borta varje natt för att kunna sova, vart ska ja sova då liksom..

längtar till torsdag då min helg drar igång..
torsdag - fredag hänger jag med Ullis och Håkan (och ngra fler) på Sweden Rocks 24 timmars kryssning, AWSOME! sen när ja kommer hem ska ja festa ihjäl mig med Tessan, och eventuellt grabbarna grus från Malmö som kommer på besök :)
sen lördag jobbar jag ju iof, men det ska fan bli kul det med denna helg :) haha.
men nu är det alltså bara tisdag natt och onsdag natt.

imorgon kväll ska jag till Emelie och dricka vin och tjattra på som vi brukar, (och det ser ja faktiskt riktigt fram emot, tjejsnack är alltid nice)
men sen då, när ja kommer hem och ska lägga mig under täcket. fan säger jag bara.

önskar att detta kan gå över någon gång..


nu ska ja inte gnälla mer för idag, utan ska ist visa er mina otroligt snygga skor jag köpt :)
har ju kollat på ett par dröm skor i typ.. ah as länge.. men dom fanns inte kvar varken på gränby eller på stan, och kommer inte komma in, så ja dränkte mig i sorger..
nej, men ja hittade ett par andra. :) jag ÄLSKAR dom och tycker att dom känns otroligt mycket "mig".
var ärliga nu med vad ni tycker, så visar ja resten av inköpen imorgon :)



Jag älskar dom, :)

Sov nu gott allesammans, (som förmodligen redan sover)
Vi får se när ja somnar inatt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyugggga :) vilken dag skulle vi ses? :) <<3

2010-10-05 @ 13:36:35
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0