SICK-AND-TIRED

of all the crap thats all around..

alltså, folk snackar såå mycket. kan man inte unna en annan person glädje? kan man inte unna en annan person lycka? kan man inte låta vissa saker bara ligga? kan man inte sluta lyssna på skvaller och skitsnack?

jag orkar inte höra en historia, från flera olika håll, på flera olika sätt, sitta och lyssna och stötta, sedan får man själv skulden för något man aldrig ens gjort.. jag fattar inte?

nu för tiden, orkar jag inte mer. klistra på leendet, lyssna, nicka och gå sedan därifrån. vad ska man göra? om man bara sitter där och ser ut som ett fån så kanske man iaf inte får skulden?

kompisar vill att man lyssnar och finns där. men varför ska man det om man inte får något annat än luft tillbaka? kompisar känner bevisligen inte den andre personen i fråga fullt ut..

jag gillar mina vänner. vänner är de som lyssnar tillbaka, snackar inte runt och bryr sig på riktigt. jag har hellre färre vänner än många kompisar.
mina riktiga vänner, ni vet att ni är mina vänner. ta åt er. jag älskar er!

är bara så less på allt ytligt folk som tror att dom känner en så bra.

nu är jag sugen på att gå ut, lugna ner mig. men har inge sällskap varken irl eller i telefon.. alla sover ju typ så.. får väl gå och lägga mig snart.. eller typ nu.

sov gott allesammans. ta vara på era vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt:(?

2010-09-10 @ 01:57:24
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0