I-KNOW-AND-I-DON'T-KNOW

Hej alla där ute ..

jag vet att jag lovade bilder och berättelser om helgen.
men det är så mycket som snurrar i min skalle..
jag har varken tid eller ork att skriva då egentligen.

jag vet ju inte ens vilka det är som kikar in här hela tiden.
man ser statistiken öka, men förutom det, inte ett spår av vilka ni är.
ska jag forts detta, så lämna en kommentar, eller gör något för att visa om det ens är intressant?
eller skriver jag endast för mig själv?


just nu, mår jag sådär. allt känns upp och ner och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
allt känns som det hänger på en tråd.
en skör tråd som kan få mitt liv till att bära, eller brista.
och jag är rädd.
rädd att göra misstag, och rädd att förlora det som ligger nära om hjärtat.
hur jag än gär, blir det fel.


de senaste kvällarna, sen helgen, har jag legat vaken i sängen till 3-4 på morgonen och bara tänkt. funderat en massa, tänkt på minnen och saker som händer nu. tänkt på allt runt omkring.
jag saknar allt, och längtar ändå framåt.

jag vet, men jag vet inte.


jag får se om jag kommer forts blogga, kanske skit mycket, kanske inte nu, kanske inte alls.
den får hänga kvar ett tag, och säg gärna till.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Eve

<3 <3 <3

2011-04-07 @ 09:24:24
URL: http://annasofiaevelina.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Faster håller koll på er:)

/Kram

2011-04-07 @ 10:04:48
Postat av: Anonym

sv: steffy :)

2011-04-07 @ 10:06:07
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: "B"

Jag älskar din blogg Sandra, skönt att veta hur det är med dig fast vi aldrig träffas längre. Skulle vilja hjälpa dig. Vill bara att du ska må bra :( fortsätt blogga, skriv av dig. Det brukar hjälpa

2011-04-07 @ 14:24:55
Postat av: Matilda

Miss U <3

2011-04-07 @ 19:43:13
Postat av: Tias

Jag håller då koll ;)

2011-04-07 @ 22:18:26
URL: http://thehonestconman.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0