KALAS

Heeeela helgen bestod av kalas. kalas på alla sätt. :)

först tårtkalas här hemma på fredagen, hela dagen, eftersom lillasyster fyllde 18.
sedan Kalas (krogen) på kvällen. det var jag, syster, Adde och även systers kompis Emil. vi hade super kul, och det viktigaste var ju att syster var nöjd, :)

sedan på lördagen var det ännu mer kalas här hemma.
överraskningsfest för Emelie. såå kul, hon hade ingen aning. hihi. busigt!

då kalasades det heeela dagen/eftermiddagen/kvällen med släkt och vänner. underbart.
sedan även den kvällen slutade på Kalas (krogen) men med ett lite större gäng.
då var det jag, syster, Adde, Kracke, Emelie och Robin. underbart!

jag tänkte berätta lite mer om det imorgon tror jag, jag vet att ja skulle berätta idag, men har helt enkelt inte suttit vid datorn.. haha.
först märsta med Lisa och Mary, sedan jobb, sen prommenad i vårsolen, sedan mat och tv här hemma. tok mys med främmande, :)
men, slänger upp en vimmelbild från i fredags, så ska jag fixa bilderna från helgen från kameran imorgon, (det finns en heeel del, hihi)

så, sov så gott så länge. :)


inte allt för charmig bild på mig, men syster och Adde vart fina, :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0