TIDIG-KVÄLL?

hejsan hoppsan, :)

guud vilken bra dag det vart idag !

först klev jag upp vid 11 och åt frukost, sedan gick jag och Nellie ut på altanen och la oss i solen.
jag, på med kokosolja såklart, (min bästa vän under sommaren...) och Nellie på en filt i skuggan med en skål vatten. vi hade det riktigt mysigt där ute. :)

sedan kom mamma och Emelie hem, mamma gick och la sig (efter att ha jobbat hela natten) och Emelie joinade mig i solen.. men sen gick tiden fort och jag var tvungen att gå mot jobbet.

hade en bra dag på jobbet, en del att göra. riktigt skönt.
sen när jag slutade kom precis Emelie (Sangheim) förbi i rättan tid.
vi satte oss i solen och njöt av en varsin cider.. :) underbart!

sedan skulle jag bege mig hemåt, och precis då skulle Krackis komma hem till oss, så han var super snäll och plockade upp mig i knivsta så ja fick skjuts hem. :)

låg en stund framför datorn, kollade BB med familjen.
hade en bra stund, :)

har precis avslutat ett jätte härligt samtal. det gjorde mig glad och lugn.
just nu är jag riktigt avslappnad. super skönt!
tack för samtalet hjärtat! ♥

nu är jag faktiskt riktigt trött, ska nog försöka sova redan nu? (=O) hahaha.
inte vanligt för mig kanske, men det känns ju bra, :)

så, hoppas alla haft en bra dag. vi hörs imorgon, :)


old pic, but it's nice, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0