TUESDAY

Godmorgon tänkte jag skriva, men det är lite sent för det. haha.

idag sov jag rätt länge, men de kan ha vart för att ja sovit skit dåligt.
usch, behöver sällskap för att kunna sova bra.. :(

idag vart det en goood frukost med varm oboy, marshmallows och grädde, och en äggmacka, :) hihi . kändes lite lyxigt faktiskt, riktigt gott.
sedan har jag kollat ikapp på BB också, så ikväll kan ja se de med dom andra, om inte jag är kvar hos Emelie då :P

jag har just duschat, ska egentligen bara fixa mig så ska jag gå till jobbet..
är inte alls taggad idag, hoppas det ändras när ja kommer ner. annars får man hoppas att tiden går fort, eller att jag får sluta tidigt. haha.
som sagt ska jag iaf upp till Emelie efter jobbet, så ska vi titta på tjejfilm hon och jag :)
sitta och snacka skit och mysa, :)

har ännu inga bilder från helgen, vet inte vart dom gjort av min kamera, men ikväll när ja kommer hem ska dom få plocka fram den till mig, :) så ikväll kommer det en bildbomb, :)

nej, nu blire lite snabbfix och jobba!!
hörs sen, :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: göru på lördag? xoxo

2011-04-07 @ 10:06:45
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0