VILKEN-DAG!!

God afton kära blogg.

vilken uuunderbar dag jag har haft idag!!

först hela dagen tillbringade jag ute, i solen med mammi! kokosoljan kom också fram för första gången i år, underbart verkligen! shit vad jag älskar sommaren!

sedan vart det jobb, inte alls länge, men lite iaf. det gick super bra.
sedan vart ja kvar nere på jobbet med en massa härliga människor.
det vart öl i solen, massa prat och bara helt underbart!

sen tog jag en underbart skön promenad hem, det är riktigt skönt ute.
är riktigt pepp på att gå ut och gå/jogga nu varje dag. nu äre fan dags för det alltså!

nu blire BB i soffan, sedan chill med någon film tror jag , :)

hörs om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0