ÄR-JULEN-ÖVER-NU-?

Hejsan hoppsan kära vänner!
Hoppas ni alla haft en super bra och fin jul! Det har jag, bättre än förväntat när jag tänkte på jobb.. Men det funkade riktigt bra.
När man fick schemat och såg att man skulle jobba 10 timmar på julafton, så vart man såklart deppig. Jag tänkte att det inte alls skulle bli en mysig jul, men det vart det.
Jobbade med Christoffer på morgonen och Pauline på kvällen, och det var underbart!

Efter jobbet åkte jag till Knivsta, och hem till mamma. Där var jag, Adde, syster och Kracke. Också mamma och Nellie såklart. :)
Det var mysigt, vi åt gott (mest jag som inte ätit julmat alls på dagen!) drack gott och öppnade paket. :)

Sen åkte jag och älsklingen hem och myste framför tv och film. Trötta som as, men kämpade oss igenom filmen (Transformers 3) sedan var det sängdags :)

Sen på söndag morgon så åkte vi ut till landet utanför Enköping och firade julafton med svärfar och familj. Det var en jätte mysig dag med julmat, kaffe och lussebullar, lite likörer och massa prat.
Tomten kom och hälsade på med en massa paket och sedan vart det julgröt :)

Jag har haft en underbar helg. Och nu är julen över.. 
Det går alltid så fort. Är julen över för alla er? Eller firar ni kanske "extra-jul" i veckan? Det gjorde jag när jag var liten, mysigt med många julaftnar ;) haha.

Nej, nu är det dags att se framåt, fokusera på nyår.
Fira in det nya året, och blicka mot det posetiva.

Nu ska jag in i duschen och njuta i värmen lääänge.
Är hemma själv just nu, har städat, diskat, damsugit och fixat undan allt. 
Tänt ljus och sitter framför tvn. Så, in i duschen och ta lite egen tid. awsome.

Hörs kanske sen, eller imorgon. Är ledig, så ska njuta av det! =)
Puss sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0