EN-LÅNG-DAG

Godkväll fina vänner.

Idag har det varit en sååå lång dag. Jobbade först 7-16, och det var riktigt långa timmar. Alltså, vi hade rätt okej med folk, men timmarna gick så jäkla långsamt.
Sedan var det tåget mot Knivsta.
Gick hem till mamma och myste lite..

Bus i skogen med Nellie, kaffe och prat med mamsen. :)
Åkte dit för att hämta lite skidkläder.
Måste ju ha nått att åka i under nyår? haha.

Adde var i uppsala på innebandy, och sedan åkte han mot garaget. Så jag visste inte riktigt hur jag skulle ta mig hem, men tänkte att jag skulle umgås med mamma under tiden.,
Oturligt nog så skulle ju hon jobba, och syrran var inte hemma.. Så gick med mami till hennes jobb.
Ringde sedan älsklingen, men verkar inte gå så riktigt bra för honom med bilen. Så tillslut vart jag så trött, så ringde syster och kollade om hon och Kracke kunde köra hem mig, och det kunde dom änglarna. 
Tusen tack igen fina ni!

Så nu ligger jag hemma i soffan. Ska leta reda på mina skidglasögon, och sedan ta en lång, varm och härlig dusch! Måste reda ut mitt hår.

Imorgon jobbar jag 7-16 igen, så ska försöka sova i tid idag =)
hörs kanske sen, :D 

PUSS

(bild- med världens bästa Pauline. Hon gör dagarna på jobbet så mycket bättre! älskar dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0