JUL-STÄD-DAG

Godmorgon allesammans, :)
Hoppas ni alla sovit gott, och haft en bra morgon, :) Själv har jag (FAKTISKT!!) sovit riktigt bra inatt. inte vaknat en enda gång förrän älsklingens klocka ringde imorse.
skönt som fan.
sedan somnade jag om direkt när han åkt. super skönt.

Nu hade jag lätt kunnat sova vidare, men klev upp straxt innan 11.
Idag ska jag nämligen jul städa.
det ska diskas, plockas undan, tvättas, damsugas, dammas och skuras. :)

Det känns fortf helt sjukt att det är julafton på lördag..

Fan, jag sitter och gäspar som en galning. är så trött..
kanske behövde komma tillbaka till jobbet för att få tillbaka min ryttm?
hoppas det var så pass "enkelt" eftersom från och med nu, jobbar jag ju mycket. :)


Nej ni, nu ska jag köra igång. ner i tvättstugan :D
hörs senare. ha en bra dag ni =)

PUSS

old pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0