MAMIII

Hejsan hoppsan kära vänner!

Tänkte bara skriva lite snabbt att jag lever, trots en förjävla jobbig huvudvärk.. Men det går väl över!

Ligger just nu i syrrans säng, ska sova här inatt då jag börjar jobba kl 6 imorgon bitti! Tjoho. NOT!

Men men, passat på med lite kvälls mys och prat med mamma, samt pussats och kramats med Nellie! Inte helt fel direkt :)

Saknar dock min prins där hemma, men det är ju bara en natt iaf :)
Får se vad morgondagen bjuder på förutom jobb.. Mycket som händer. Micke fyller år, griffins har lag fest i Uppsala och mina kära arbetskompisar ska ha fest :) kan bli kul!

Sov gott kära ni, jag ska försöka mig på några timmars sömn :)

Puss

(slänger upp en bild på mig och Nellie, tror ja lagt upp den innan men sak samma :) haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0