MYS-DAG

Gooood middag allesammans <3

Idag är jag glad. Det kom mer snö igår, och jag älskar verkligen snö! <3
Hoppas det kan ligga kvar nu, och komma ännu mer :)

Sitter på bussen på g ner till Knivsta nu. Ska hem till mamsen<3
Ska mysa tillsammans och fixa lite.
Tycker om att åka hem till mamma :)

Hann diska upp allt och städa en del hemma imorse. Klev upp, satte igång musik (efter lite krig med sladdarna) och dansade omkring när jag städade.
Ska forts imorgon med tvätt också :)

För ikväll ska jag nog träffa Matilda om jag inte minns fel? Hahaha!
Så imorgon blir det städ och tvätt. Kanske umgås med min fina Eve med :)

Sen är det fult upp. På torsdag fyller mitt hjärta år. :)
Så syster och Krackis kommer ut på lite kalas :)
Sen på fredag ska jag ha bakdag med Eve och Wilmis :)
Sen på kvällen kommer svärmor med familj ner för helgen :)

För på lördag är det kalas :)

Längtar lite. Ska bli kul, plus att jag längtar efter att få ge min älskling hans paket.
Jag och mamma har ett paket som han kommer älska :)<3

Nej, nu ska jag läsa lite Elsas värld på vägen mot mammi! :)
Ha en fin dag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0