NÄST-SISTA-VECKAN

Godmorgon!!

Måndag morgon och sitter på Arlanda nu. Dags för jobb 7-16. Inte super taggad, har sovit för lite denna helg eftersom jag jobbat så tidigt.. Men det ska nog gå bra!

Helgen var grym iaf! Trots det som hände med Rille, så var lördagen riktigt kul. Synd att det ska sluta så bara..
Hoppas för hans och annas skulle att han får komma hem idag!

Igår efter jobbet låg jag hemma och kollade på filmer helt själv.. Älsklingen var fram och tillbaka till Gävle med Filip och köpte bil.
Så, jag försökte sova... Men det gick ju som vanligt! Haha.

Ikväll ska det mysas och tas lugnt. Vila upp mig! :)
Hoppas ni alla får en bra start på veckan. Det är ju faktiskt näst sista veckan detta år!
Nu äre dags att börja göra sig redo för jobb! Hörs sen :)

Puss!
(bild- jag och Anna i lördags<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0