BORING-DAY

Hejsan hoppsan..

jag är rätt less.. har tråkigt, men finns inget att göra.
det jag ville göra blev inte av, och det gör mig ledsen.. känns som det är mig det är fel på.
vilket det säkert är.. men ja vet ju inte vad, :/ uscha.

den här dagen har verkligen vart sjuuukt tråkig.
upp tidigt imorse för en 5 minuter hos barnmorskan.. en iskall hemgång tidigt..
sov.. jobba, helt dött och trist. kul att jobba med Yousef dock, men de kom ju inge folk..

sen hem, äta mat, städa lite (borde dock städat mycket mer.... forts imorgon..) sedan kolla Big Brother (såklart..) sen sitta här och dega..
är typ trött fast ändå inte.
har ont i kroppen dock.. inte ett dugg kul. känner att ja behöver en rejäl massage.

dock gjorde älskade Frankie min dag idag. (stammis på jobbet, 67 år typ...)
han hade fixat min favorit parfym till mig som födelsedagspresent..
hur gulligt är inte det? han hade haft med sig den varje dag till jobbet sen i söndags ifall jag skulle komma, han visste ju inte att ja vart hemma..
jag vart så himla glad. att han tänkte på mig och ville köpa en present. så sött, :)

men, nu ska jag kika film.. sen sova. eller somna till filmen. awsome!

vi hörs imorgon gullungar...
btw, en ny header är på g... Simon är så söt och gör en åt mig, :)


får bli en riktigt gammal bild. typ vintern 05-06 tror jag. hahaha.
saknar håret dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0