DET-ÄR-TISDAG!

eftersom det är tisdag (om ni minns hur min sommar såg ut....) så sticker jag hemifrån och besöker mina kära vänner som jag var i Tallinn med, :D (+Martin tror jag?) haha.
men det blir awsome.

dock försökte Danne bjuda mig på whiskey, men det skippar vi va. fy så äckligt..
men det ska bli kul. inte sitta hemma och dega.

och imorn ska ja se om Fia jobbar. annars känns det riktigt lockande med en utgång..
dock var ju problemet pengar. blää.

men men,  här kommer lite bilder. slängde ihop något. tillsammans med skinnbyxor. love them!
hörs när jag kommer hem, snart är Emelie här och plockar upp mig.


Ed Hardy tisha, en blå-vit skjorta, och mina snygga ving-örhängen :)


traaaash :P


shoot me, haha. BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0