SVACKA

Godmorgon var jag på väg att skriva, knäppt..

men jag känner mig helt död faktiskt, men, jag sitter hemma nu och taggar för en natts jobb till..
fast jag tror nog det kan bli kul faktiskt, :)

jag vet att ja svackar som fan med bloggandet, men ibland känner ja bara inte för det.
och helt ärligt, jag är inte hemma så mycket.. och det är bara när jag sitter vid min dator som ja känner för att blogga.. sen har jag fortf inte hittat någon som kan göra en ny design till mig, så ja känner ingen insperation.. tråkigt.

men , jag ska fan försöka bli bättre, :)


just nu är det FF här hemma, (Familje Fritt)
hela familjen (+ Kracke) drog iväg på svenska rallyt, så jag är helt solo, :P
skönt faktiskt.
ska laga mig lite mat, göra mig redo för jobb och lite sånt.
kanske lägga mig och glo på film en stund.

just nu poppar jag musik som faan, skönt när man är själv som sagt, ;) haahha.

jag ska fixa lite bilder nu från syrrans digitalkamera, min systemkamera och mobilen.
ska se vad för kul jag hittar :D

hörs senare darlings, ;)


Nellie, min lilla älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0