WELCOME-HOME

här sitter jag nu, kom precis innanför dörren.
sängen öppnar sin famn och skriker på mig att gå och lägga mig.
"Sandra, du ska upp om 3 timmar.."
ÄNDÅ, hamnar jag framför datorn.
vilken tönt.

kvällen var lugn, riktigt lugn.
vi hade några fina små donnor som kom och hälsade på.
drack massa vodka och dansade på baren.
men, alltid trevligt med lite underhållning.
tidig städning och krossade lampor. men, thats life.

dricks utdelning, tackar man aldrig nej till.
speciellt inte när en kille dricksar mig en hundring bara sådär..
aha, tack då.

sen att man hittar en hundring på golvet när man sopar efter stängning.. awsome!
men vadå, va ska man göra..
"hundring hittad, återfås mot beskrivning" ?
nää..

men, nu ska jag faktiskt sova. som sagt, sängen kallar.
om 3 timmar (kanske 3,5...) så ska jag upp och köra igång.
men, jag är fan taggad.

Godnatt!

(jag just nu, sliten tjej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0