HEMMA-FRÅN-DEN-GRYMMASTE-VECKAN

Goood eftermiddag gott folk.

ledsen att jag inte alls varit aktiv under den senaste veckan.. men att bo i tält är inte sådär super bra för batteriet på telefonen. så det jag andvänt min telefon till har varit:
- ringa mamma
- få tag i Emelie efter våra arbetspass
- knäppa kort och filma de artister jag såg
- knäppa kort i vårt camp, på alla nya vänner
- bli vän med alla grannar på fb

ah, ni förstår, sånna saker.
Men, nu är jag hemma, och har sååå mycket i min hjärna och i mitt hjärta!
jag har träffat de bästa vänner, sett sjukt bra spelningar, haft ett grymt jobb och bara fått en massa minnen och erfarenhet.
jag har mått så bra denna vecka, trots kalla nätter, hårt att sova och sega mornar, regn och åsk oväder, men ALLT har varit så mycket bättre trots det.

att gå och lägga sig i en säng igår, kändes fel.
att gå och lägga sig tidigt som fan igår, kändes fel.
att det var helt knäpptyst hela tiden, kändes fel.
att kunna duscha lätt, ha rena kläder och mat, kändes fel.

jag saknar redan PIP som fan. hela upplevelsen, men mest alla nya vänner.
de människor jag träffat, och lärt känna, har varit underbara!


nu måste man tillbaka till verkligheten.. städa, slänga in massa tvätt och laga sin egen mat.
men, jag antar att det är livet nu? usch. TA MIG TILLBAKA!


Jag skriver lite senare, och berättar och visar bilder, =)

Kram på er alla!



världens BÄSTA gäng, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0