I-DON'T-KNOW-WHY-I'M-STILL-SURPRISED

Jag är så otroligt glad för mina vänner. JAG ÄLSKAR ER!!
utan er vet jag inte vart jag tar vägen. tusen tack för allt ni gör. ni är bäst!!

nu har jag iaf käkat, suttit vid matbordet och surfat lite. chillat.
myst med Nellie, lagat altandörr med syster, ah hunnit med en del. haha.
men ska klä på mig ordentligt nu, och kila mott jobbet.
(det är typ varmt ute, men jag fryser inne to,m så jag vill nog ha nått varmt på mig!)


är inte så taggad för kvällen, men känner jag mr, vox rätt så kommer han tagga till mig när vi börjar jobba. hoppas på en kväll full med folk och fart! men ändå inte, för min kropp kommer inte orka.
en vecka på kryckor så mina armar och ben är rätt svaga kan jag lova!


men, ha en super bra fredags kväll iaf sötnosar.
så hoppas vi på lite härligt väder imorgon så man kan få sola :)

PUSS


såhär sneeeeee känner jag mig typ, :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0