FUNKAR-INTE

hm, när mina mms väl kommer fram, så kommer bara en bild med..
jag skickade ju 2 :(

jag måste kolla upp det där..

Heeej btw, ^^

har haft en kanon dag idag. eller ja, först lite (ytterst lite, lessnade snabbt) sol med syster. vart så uttråkad, haha. sedan lite fix på rummet. och sen jobb i några timmar.

efter jobbet tog jag tåget mot Uppsala och träffade bästa Fia för lite mys.

vi satt på plock, drack vin, åt tapas och bara pratade om en massa mellan himmel och jord.
tok mysigt. saknar såna kvällar.. ska jag fan ha oftare.. :)
(oj juste, har en vinkväll inbokad imorgon med.. ooops, hihi)

det vart en liten tripp till Akis med, men det gick bra och vi kom iväg snabbt.
bra eller dåligt visar sig väl. men håller tummarna för dig Fia, <3

nu är jag hemma och ska krypa ner och sova .
sjuuukt tidigt för att vara jag, men det känns ju bra.
kanske man är pigg och glad imorgon, :)

Sov gott allesammans, i will!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0