HÅLLER-TUMMARNA

min natt var kaotisk.
jag vill egentligen bara skrika, gråta och försvinna från jorden.
eller iaf långt bort.
jag orkar inte mer.

jag kämpar och kämpar, men jag är inte tillräcklig.
jag duger inte riktigt hela vägen, och jag vet inte vad jag kan göra för det..


Men,
jag har en liten gnista hopp..
hopp på att få åka ivög en sväng snart..
om 2 veckor, 4-5 dagar. med en bästa vän.
jag hoppas verkligen..

får förhoppningsvis besked idag, och om jag får det,
då drar vi. skulle vara underbart!

komma bort, slippa allt.
bara vara.
musik, människor, glädje, kärlek, lycka, äventyr.
JAG HOPPAS!!!
Såå, håll era tummar med är ni snälla!


Hoppas, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0