GOD-BLESS-THE-BROKEN-ROAD

that lead me straight to you. ♥


Godafton kära blogg.
jag behöver verkligen en ny header nu.. ja hade ju en på g, men de sket sig, :P
någon som kan, eller vet någon som kan fixa en till mig?
would love som help!!

mina senaste dagar, har mest spenderat i soffa/säng..
har mått rätt kasst och konstigt. helt skakis i kroppen, snurrig och yr i huvudet, men inte sjuk.
jätte jobbigt.. några har trott att ja haft lite feber till och från, men ja vet inte..
usch, hoppas iaf inte att jag går och blir sjuk nu. vore KASST!

Imorgon ska jag kanske träffa bästa vän, har saknat henne såå. även om vi pratas vid i telefon hela tiden, så har vi setts mindre på sista tiden. (HATES IT!)
så imorgon, (om mitt hjärta orkar) så ska vi ses. älskade vännen.
finns inte många som Eve. jag är verkligen mig själv med henne. hon gör mig glad hela tiden. jag behöver bara prata med henne i någon minut så blir jag glad.
mamma säger alltid att hon hör direkt om det är Eve jag pratar med, för att när vi pratar med varandra så fnittrar vi likadant, på ett speciellt sätt.
är det inte såna "små" saker man ska ha gemensamt med sina bästa vänner? :)

Jag älskar dig Evelina, ♥



sen så imorgon kväll, efter jobbet, så ska jag hem till Anita och Danne en stund. snacka skit och umgås. hur mysigt?!?! Emelie kommer kanske ner också, vilket skulle göra det perfekt :)
känns som det kommer bli en bra dag imorgon. i need it.


just nu, är mitt liv rätt mycket upp och ner. mina känslor är såå starka, och jag slits med vart jag vill, slits med vad jag vill. det är jobbigt. behöver verkligen prata av mig. därför ja behöver mina tjejer.

jag ska fan se till att JAG SKA träffa både Pauline och Fia ASAP. saknar de 2 små raringarna sååå mycket. behöver ha dom mer i livet. va fan, uppsala ligger inte långt bort. skärpning på mig!!
jag måste ta tag i detta, blir alltid glad av dom!

nej, nu ska ja ta tag i mig själv, smörja in mig, peela lite och så, sedan lägga mig i soffan med Lauren Conrads bok "L.A. Candy" som ja fått lånat av Matilda, :) how nice? ;)
vi hörs senare, slänger upp ett inlägg till snart, om en grej som sticker rätt hårt nu...

puss!


Evelina och jag♥

Evelina och jag, ♥



köpt nya glasses.. "Ray-Ban" liknande bågar, (pallar inte slänga ut för mkt pengar på äkta så, hahaha)
har ett par såna här i svart, men köpte nu med leopard bågar,

I LOVE THEM!!!! :) 179:- på statoil. vilket kap ;)

Kommentarer
Postat av: thebrokenroad

Damn girl, din blogg är helt amazing, den har hållt mig positiv de senaste tre månaderna!<3



du är bäst i världen!

2011-03-07 @ 23:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0