IN-MY-HEAD

*everybody's lookin for love*


Hejsan hoppsan. nu har jag städat.
damsugit hela huset, fixat disken, städat toaletten och mitt egna rum.
vart ute och busat med Nellie som aaaldrig förr.
sen en snabbdusch.

jag ska fixa mig nu, och bege mig ner mot knivsta.
blir ett kort jobbpass idag hoppas jag. är inte alls taggad.
vill hinna med att sola också. (om ja lyckas få någon växel...)
sen ikväll får vi besök från Gbg. skoj! (trots omständigheterna...) men ändå, det ska bli kul!

kanske ska ivög och öppna mitt hjärta ikväll med.
jag mår sjukt dåligt just nu, och jag behöver få säga vad jag tycker.
det räcker nu, för sålänge jag bara slits runt så kan jag lika gärna dö typ.
just nu gör det bara ont av allt som är. eller inte är. ovissheten.

men, jag har en ljuspunkt i livet. jag är glad för det.
jag blir lycklig. jag känner att jag betyder något. tack♥

så, nu ska ja klä på mig, sminka mig och bege mig.
hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Matilda

:(<3

2011-03-09 @ 17:31:23
URL: http://mlauridsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0