OUTFIT

Jag lyckades inte med några bra bilder..
iaf inga bra som visade kläderna så som så snyggt som jag kände att det var.
men men, jag kan visa ändå.
iof tycker ju alla olika så.
och eftersom ja inte vet vilka som läser min blogg så kanske ni hatar min klädstil? :P haha.







skinn leggins, typ. New Yorker 49 (!!!!) kronor
svart linne från Gina Tricot
transparant lite större tröja, Gina Tricot
smycken från Gina, H&M och New Yorker
kilklackar från Skopunkten

Men, nu ska jag faktiskt sova. är sjuuukt trött.
och imorgon väntas en stor förändring.
känns som det är dags med det va!

sov gott allesammans, :)


och en till bild, en glad bild. det var så jag kände då iaf. haha

Kommentarer
Postat av: star

Vackrare blir man inte, och klädstilen really OWNS!

2011-03-29 @ 12:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0