Dag-7

Dag 7 - Min bästa vän

Oj, detta blir svårt. för det finns flera personer jag ser som mina bästa vänner.
Evelina, Emelie, Kajsa, Sofia, Pauline och självklart Robin. Ni vet vad ni betyder för mig. (Och självklart alla mina andra vänner som står mig nära, jag älskar er!)

Men då ska jag nog skriva om min lilla trio med vänner som hängt med mig hela livet.
Tyvärr vänner som jag idag knappt har kontakt med, men som alltid kommer betyda mest.

Jennifer, Caroline och Ellinor.

Vi tre har gjort ALLT man kan tänkas tillsammans. Vi har gått igenom allt. Bra tider, dåliga tider. Allt!
Att ni funnits vid min sida i alla dessa år, betyder allt för mig. Utan er vet jag inte om jag hade vart samma person som jag är idag. Ni har växt med mig.

Jag kommer alltid älska er, jag kommer alltid finnas här och göra allt för er.
Tack för att ni finns♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

<3

2011-05-17 @ 16:20:49
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0