HEMMA-SJÄLV-TID

Hejsan alla gullungar.
tycker det är jätte kul att ha statistiken så klättrande.. men varför inte lämna en kommenter då coh då?
och inte de där anonyma kommentarerna ni brukade ge förut.. det ledsnade jag på.
men skriv någon rad bara så jag får se vilka ni är =)

är hemma själv nu. ligger i ljuset av all julbelysning och kollar på Pretty Little Liars. underbar jävla serie. kan inte sluta!!
har ont i hela kroppen. satan vad det kändes när hon knådade på mig.. men också, sjukt jävla skönt.
kan rekomendera alla att gå till Tonchai Thai i knivsta.. oavsett om man har ont någonstanns eller bara vill ha massage. dom har massa olika typer, och är grymma!

har precis gjort min mammas lilla recept på en chokladröra.
kände bara suget, och hade en halvdålig dag.. så choklad ville jag ha!
så sitter här med en skål med choklad röran.. funderar på att göra chokladpudding tills A kommer hem. tror han skulle bli riktigt glad då =P haha.

kan egentligen inte slita mig från serien.. men har fått ett nytt älskobjekt med... lånat Elsas Mode av Matilda.. är lite besatt av den också kan jag säga..
så ska nog kolla klart på detta avsnitt, läsa lite sen..
måste ju faktiskt dra ut lite på serien nu.. finns inte så många avsnitt kvar, och det kommer inte nya förrän i januari :O gaaah.

nej ni, hörs senare. nu ska jag tjocka mig och titta klart. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0