STOR-SNABB-STÄD

Good afton gott folk, :)
hur ser allas kväll ut? =)

jag har försökt blogga från mobilen idag, med blogg.se appen, men det har inte funkat tydligen? hm, skumt.. får kolla upp det där.

hade iaf en bra dag på jobbet. jobbade 07-16. och mitt i alltihopa så kom Mamma, Lisa och Mary och tittade förbi. haha . kollade vart jag jobbade, käkade lite lunch och så.
så jag tog min lunchrast då och spenderade den med dom, =) jätte mys.

efter jobbet åkte jag hem till en lite halvkrasslig karl! han har vart hemma då han vart lite snurrig och illamående. läskigt ju, med tanke på vad som hände här om natten.. hoppas allt går bra.


så var det ju så att mamma, Lisa och Mary (och kanske syster och hundarna?) tänkte titta ut hit med, och kolla hur vi bor. eftersom Lisa och Mary aldrig sett lägenheten.
så vi gjorde ett riktigt ryck och stor städade.
och FAAAAN så grymma vi var ;)

på en timme hann vi med att sätda hela lägenheten, slänga skräp och så. dammsuga, städa toaletten, diska upp all disk, laga mat, och dessutom äta. faan så bra. och snyggt vart det överallt med, :)

så nu sitter vi mätta och belåtna och inväntar besök =)

hörs senare mot kvällningen, :)
PUSS sålänge, hoppas ni alla haft en bra dag!

(bild- snyggingarna på mitt jobb idag!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad tyckte Adde om chokladen? :)

2011-11-01 @ 19:11:19
URL: http://mlauridsen.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0