EN-NY-DAG-I-MITT-PARADIS

Godmorgon allesammans!
hoppas ni sovit gott inatt.
de flesta är nog på skola/jobb, så hoppas dagen börjat bra! =)
jag är ledig idag med, super skönt.
känner att min kropp (läs, ryggen) verkligen behöver få bara vara, ta det lugnt och sova,.
igår hade jag tänkt städa, diska och göra allt sånt här hemma, men det blev liksom inte av.
ist när hjärtat kom hem från jobbet så åkte vi till Ica Maxi och stooor handlade.
verkligen stor handlade. men det kändes bra.
nu har vi en massa mat hemma, plus att ja fick visa att ja verkligen vill hjälpa till att handla hem hit, nu när jag typ bor här. :)
Jag tycker så mycket om att vara här ute. så skönt och lugnt :)
men, idag ska jag faktiskt börja städa upp här hemma, :)
ska börja med disken, sedan plocka upp alla mina kläder som vi tagit ut hit, så jag får lite ordning, :P haha.
sen ikväll laga mat till hjärtat och mysa framför en film, :)
men nu, ska jag krypa ner under filten vi köpte igår (en leeeeen, hårig sak ;) haha) kolla modelljakten och äta ben & jerrys, :) mums!
hörs sen cuties, :)
(bild- tagen i somras, mys efter jobbet! <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0