FUCK-THIS-SHIT

Jag är så galet jävla less på min rygg nu.!! Jag vet fan inte vad jag ska göra längre.
Jag måste verkligen få tag i mina läkare på akis och få koll på det här. Jag orkar inte mer helt ärligt?

Hur länge ska det hålla på?
Räcker det inte med att lösa problemen en gång och sen få slippa lida? :( eller måste jag hålla på livet ut.. :(

Fast jag kan lugna ner mig själv, genom att tänka tillbaka på de åren innan operationen.. Vad dåligt jag mådde då.
Så ont har jag inte nu (tack och lov!) men jag är ju rädd att det blir så illa igen om det ska forts såhär.. :/

jag vet inte vad man ska göra heller.. För egentligen kan jag ju bas vänta och se utväcklingen, det är ju så det ska gå till..
Men när det gör såhär ont kan jag inte låta bli att tänka "gör nått åt skiten NU!!"
Jag menar, jag var typ 14 när problemen började, 18 när jag fick operera mig.
Nu är jag bara 21 år och har problem igen. Borde man inte vilja ha mig under stor koll eftersom jag är så ung?

Kul med trasig rygg redan nu..
Hej då till en bra framtid!!

Nej usch, nu ska jag forts jobba.. Var bara tvungen att skriva av mig. Blir så frustrerad av dessa tankar. Det gör ju så jäävla ont :(

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tränar du ryggen? Det borde hjälpa, annars kanske kyropraktor eller vad det heter, du vet en sån där kotknäckare?:) hoppas det löser sig för dig i alla fall

2011-10-07 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0