HÖST-LOV-?

Godmorgon allesammans.
sovit ut ordenligt, dock känns min rygg fortf inte helt okej.
igår sa jag ifrån för att jobba, eftersom fredagen klarades knappt av på jobbet. jag har haft sååå ont i ryggen de senaste dagarna, att jag kännde att det inte skulle gå.
idag känns det lite bättre efter 2 dagars vilande, så får hoppas att 3 dagar gör susen!
är precis på väg och ska boka en behandlings massage med. hoppas det finns en tid snarast möjligt, :)
igår hände en lite läskig sak. mitt hjärta vart helt svimfädrig i duschen. han vart helt likblek, snurrig och illamående. jag tvingade ner honom i soffan och hällde i honom cola. det enda vi hade fullt med socker.. sedan ville han inte äta nått. men han fick dricka en massa apelsin juice, och efter ett tag vart han piggare..
men SHIT vad läskigt det var. jag vart jätte rädd att det var nått allvarligt fel. jag vart jätte orolig att han skulle svimma.. :( skönt att det försvann iaf!
idag är det måndag, och höstlov för alla dom som går i skolan.
jag saknar lite att gå i skolan, vad bra man hade det!
men, jag ska åka till uppsala jag, ska träffa på bästa Matilda där!
hon har ju också lov, så vi ska ha en hel dag tillsammans.
först tänkte vi stockholm, men insåg att uppsala var bättre för idag.
stockholm får bli en annan gång, :)
dock snart... jag saknar den vackra staden och vill verkligen in dit snart! :)
så, jag ska göra mig iordning nu. borsta ur håret som jag tvättade igår, se hur det går.
fixa sminket och välja ut någon höstig, fin outfit för dagen :)
vi hörs senare gullungar!! :)


Bild på mig och Elina från sist vi var ute (förre helgen tror jag?) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0