MITT-I-NATTEN

Gooodafton kära läsare. (om det finns några??)

Återigen så jobbar jag natt.
Börjar ledsna lite på det, vill ju jobba MED mina kära arbetskamrater, inte bara träffa dom en snabbis liksom.. :(
Men men.
Filip är ledig inatt med, så ingen som kan komma förbi och prata med mig heller :(
Usch vilken kass natt det kommer att bli? Nej usch, (TÄNK POSITIVT NU SANDRA!!!)

Har mått kasst hela dagen idag med, så orkade inte med så mycket. Städade upp lite och diskade. Men mer vart det inte, så svag i kroppen :( blä!

Önskar att jag slapp jobba på lördag. Riktigt sugen på utgång heeela helgen. Men måste ju jobba så tidigt på lördag morgon :/
Men hoppas på en bra kväll på lördag då :) är riktigt sugen på lite drinkar, men mest sugen på öl faktiskt :)

Usch, nu svamlar jag bara känner jag.. Inte okej. Ska hälla i mig några liter kaffe nu, så hörs vi kanske sen!
Puss sålänge!!

(bild- ah.. Jag, idag. Typ. Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0