VAD-FINNS-EFTER-DATORN?

God afton gott folk, :)
vad har ni alla för er en söndagskväll som denna??

Jag sitter i soffan, med en mysig fluffig filt, en snarkande hund på golvet och kollar runt på datorn.,
Älsklingen sitter fastklistrad i datorstolen framför tvn och spelar tvspel. sötnos. <3

Jag har kikat runt en massa överallt, på facebook, bloggar av alla dess olika slag, och googlat på massa bilder. och så undrar jag...

när det inte längre uppdateras flitigt på facebook, när alla bloggar man läser vanligtvis (och även fler) är lästa, och man kollat allt man brukar.. vad fan ska man göra då?
jag känner mig just nu jätte otillfredställd med internet, vill kolla runt en massa mer. men på vad?
jag har suttit och kollat skor, klänningar och väskor på nätet i flera dagar så allt det kan jag utan och innan just nu. vilken dyster känsla i kroppen jag fick.. liksom "men nu då?"

jag slängde iaf in en ny header.
är så less på att inte ha ett riktigt PS som jag är van vid, ingen som verkar vilja hjälpa till med en ny header, och inga andra redigeringsprogram som jag kan..
så ni får helt enkelt vara nöjda med den som blev.

det är nu mindre än 2 veckor kvar tills jag fyller år. och jag har insett att det jag önskar mig mest, är pengar.. pengar till jackan på Thuns, och pengar till en tattoo.. (och även presentkort på Gina, dom har en massa kläder i helt min smak där just nu!) kanske borde skriva en ny önskelista...
jag har idag kommit ner till 2 citat som jag väljer mellan att tattuera in.,
ett på engelska, och ett på latin.
båda två väldigt fina. svårt att välja dock.

Nej ni, jag ska nog ut lite med Nellie, sedan kanske försöka få se en film och mysa med älskling. Annars kikar jag på en egen film på datorn om han vill forts spela, :)
hörs kanske senare gullungar! 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0