BESLUTSÅNGEST

Jag har verkligen INGEN aning om vilken hårfärg jag vill ha..
just nu får det vara rött tills jag bestämt mig. jag gillar det röda, trivs verkligen i det.

men ni som känner mig vet..
jag tröttnar.
Jag vill göra något nytt och spännande. det är roligt att fixa och trixa massa hela tiden.

såå, nu är jag sugen.
men har verkligen ingen aning som sagt..
så, hjälp mig? vad tycker ni jag ska ha för färg??
Slänger upp lite random bilder som jag hittade, tagna genom åren.
kommentera numret som står bredvid, :)
Och tänk bara hårfärgen. eftersom några bilder är gamla kan jag mycket väl ha ändrat mig själv och stil sen dess. så fokusera bara på håret, ;)


Bild 1

Bild 2

Bild 3

Bild 4

Bild 5

Bild 6

Bild 7

Bild 8

Bild 9

Bild 10

Bild 11

Bild 12

Kommentarer
Postat av: fia

Jag har en bättre idé så slå en plingeling

2012-01-23 @ 19:04:40
Postat av: Matilda

8 eller 11 ;)<3

2012-01-23 @ 19:52:28
URL: http://mlauridsen.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0