FÄRG?

Godmorgon alla!

Jag har varit relativt vaken sedan 10 tiden.. Eller ja, har ju (somvanligt?) vaknat hundra gånger inatt, och även imorse när älskling åkte..
Men sen 10 tiden har jag iaf vart uppe..

Legat i soffan och tittat på tv. Tänker inte göra så mycket idag. Ska vila ut ordentligt. Vila kroppen!! Är helt slut och har SÅÅ ont i ryggen :(

Ska nog iaf hoppa in i duschen nu. Och känner jag tyvärr mig själv rätt så kommer jag städa undan lite :( haha men det får bli så!

Hörs senare iaf. Btw, about the pic.. Visst börjar mitt hår bli långt?? :):):):)
Meeeen, kan alla som läser min blogg bara säga vilken färg ni tycker jag ska ha håret i? :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0