GAME-DAY

Hej alla glada :)

Njuter ni av att det är lördag? I doo!!!

Imorse klev vi upp och åt frukost tillsammans framför tvn :) sedan gjorde jag mig iordning, Adde packade väskan också åkte vi mot Märsta.

Nu sitter vi i ekilla hallen. Lagen värmer upp och om ca 20 min är det dags för match. Dom möter rimbo, och som jag fattat det kan det bli en spännande match.

Lite ledsen att Matilda inte är här, hon är ju mitt roliga i innebandy hallen ;) haha. Men jag överlever nog!

Sedan får vi se vad som händer. Fia skrev precis och frågade om vi skulle ses, så får se vad som händer. Jag och Adde pratade iof också om att åka och utnyttja mina presentkort..
Vi får se vart dagen tar oss :)

Ha en bra lördag gott folk :)
(bild- just nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0