HEMSKA-DAG

Hej allesammans.
klockan är på tok för mycket, jag ska straxt sova.
tro mig, jag hade kunnat somnat stående när jag väntade på bussen. den här dagen har tagit DÖD på mig.
ska ringa mamma snart en snabbis, sedan duscha, sen ska jag sova.
och jag ska sova till straxt innan jag ska till bussen imorgon. NJUTA av att sova!

jag orkar inte riktigt förklara dagen, mer än att det har vart fullständigt kaos idag. men jag jobbade som sagt med Pauline, och det gjorde mycket. vi klarade oss iaf, knappt levande. hahaha.


Ni verkar också undra om hela grejen med att jag och Adde vart tillsammans.. grejen är att vi aldrig sagt att vi är tillsammans, eftersom när jag (eller någon annan) frågat om det så har han svarat att han är "min bitch". men nu tog vi tag i saken och vart ett par.
sen kan ni väl sluta kommentera anonymt? pleease! hatar det.


Nu ska jag innan det är helt dags för sängen, passa på att mysa lite med hjärtat.
han ska ju vara uppe och kika hockey inatt, så får sova all by my self. (har nämligen en känsla av att han somnar i soffan sen?) haahha!

nej ni, hoppas ni haft en bättre dag än jag. tar nya tag och hoppas på en lugnare dag imorgon!
PUSS och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0