LÄNGSTA-DAGEN-I-MITT-LIV

Hej alla!

Imorse gick jag hemifrån (mamma) kl 05.00 mot jobbet. Nu är klockan 20.40 och nu är jag på väg hem..

Jag har haft en jätte bra dag med älskade Pauline. Vi var på kaffekurs mellan 13-17. Super kul verkligen. Så nu har man diplom på barista kurs om espresso iaf :)

Men dagen vart så otroligt lång på grund av problem med typ varje tåg vi satte oss på. Så nu är jag lite less..
Vill verkligen hem och mysa med min fina pojkvän..

Egentligen skulle jag sova hos mamma inatt med, pga att jag börjar 6 imorgon med.. Men får se hur det blir. Älsklingen kanske kör mig ist, för att få mer tid ikväll. Får se hur det blir.

Jag ska iaf hem och pussa massa på honom! :)

Hoppas ni alla haft en bra start på veckan iaf :)

Imorgon åker mamma till Thailand för 2 veckors semester. (liiiiite avis!!!) så ska vinka av henne imorgon!

Kanske skriver senare, eller imorgon. Beror på hur kvällen blir.
Puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0