NOT-JUST-A-SONG

Jag har fortf ett litet break. måste bara lägga in detta.
ni vet hur man kan höra en låt, lyssna till texten och verkligen känna "ah fy fan vad sant" ?
jag gör iaf så. en låt är inte bra för mig, om inte texten är bra.
texten är det viktigaste, och det allra första jag lyssnar på i en låt.
och denna låten rullar om och om igen här hemma nu.
jag har alltid haft en kärlek till An2n och Affe, nu är dom inte två i ett längre, utan var och en för sig.
men iaf. låten är grym. och just dessa meningar är bara SÅ KLOCKRENA!! =)



Det finns absolut inget problem med att visa att man är född med förmåner.
Men det här är inga förmåner, det är ett handikapp.
Så om du nånstans tror att jag är avundsjuk och gör den här låten, så tror du helt fel.
Jag behöver inga pengar för att få brudar, jag behöver inga pengar för att komma in nånstans.
Vissa föds med talang, andra med guldsked. Undra vilket som är värdigast.?
Frågan är om du ens kan skruva i en glödlampa, pappa kanske kan?
Han kan iaf betala den...




Ha det bra så länge. nu ska jag supporta min pojkvän. sedan ska jag dö lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0