ON-THE-WAY

Just nu är jag i bilen. Vi är på väg till Märsta. Ska bli kul att umgås med Matilda, kan alltid behöva ventilera mig lite ;)
Det kan jag med henne! Minst sagt!

Lite less på jobbet man har (alltså inte alls på just mitt jobb, utan branschen allmänt) för jag saknar att göra mig iordning varje dag..
När jag jobbade på Ängby försökte man ju mer, eftersom man stod i baren hela kvällen. Nu tar man på sig sina jobbkläder, slänger ihop håret i en knut så är det bra sen. Tråkigt!!

Jag gillar ju faktiskt att fixa mig. Så ist får man göra sånt för "små-grejer".. Så som en innebandy träning.. Haha.
Här nere kommer det 2 bilder från när jag gjorde mig redo. Gillar den första, ser ut som jag har ett grönt och ett blått öga ;) haha.

Hoppas iaf ni får en bra kväll alla :) hörs kanske senare :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0