SENARE-DAG

Godmorgon alla.

ja ni, jag har sovit i 12 timmar inatt! sjukt. har vaknat av olika anledningar flera gånger inatt. det har vart av drömmar, telefonen, älsklingen, eller bara vaknat i panik.
och imorse sen ringde dom från jobbet, fick sova lite till iaf, men jobba längre..
alltså, ta ett senare pass. inte super glad, men men.

så trots att jag sovit i 12 timmar, så är jag helt slut, och inte alls utvilad. jobbigt.

Jag är fan fortf sliten från helgen. SATAN vad kul jag hade i lördags. heeelt sjukt.
roligaste kvällen på riktigt länge på krogen alltså.
eller ja, egentligen var det ju förfesten hos Fia som var roligast. alltså har inte skrattat så mycket på länge. hahaha.

nej ni, nu ska jag fixa mig så jag ska gå mot bussen sen.
hörs senare, :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0