TUNG-DAG

Hejsan hoppsan alla.

idag var det en tung dag att jobba, men det hela lättades upp på kvällen. hade en riktig "skvaller"kväll med C på jobbet. vi pratade en massa om livet, drömmar och massa sånt. super kul.
Så otroligt glad åt mina arbetskamrater.

Nu är jag hemma, försöker få igång en film som jag är sugen på att se.
får se hur det går.
är inte direkt på humör för något direkt. får se hur lång denna kvällen blir.

mina sömn problem blir ju inte direkt bättre. fick hör av en vän att jag kanske borde kolla upp det med läkare. eftersom att jag knappt sover alls längre.. kanske borde göra det.. suck. hårt.

ska nog försöka mig på filmen nu, sen kanske en dusch..
ha en bra kväll allesammans.
förlåt för trista inlägg, jag vet hur tråkigt det är att läsa just nu. men jag ska försöka bli bättre!
Puss alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0