TWO-DAYS-OFF

God afton gott folk!
Äntligen är jag hemma från jobbet. Har varit en lång OCH en snabb dag. skumt.

idag var det mycket händelser på jobbet.
2 av världens största flyg var på arlanda. ett som är världens största passagerar flyg (heter nått på A?) och sen också Hercules. världens största militär flyg. fett coolt.

Vi hade Kjell Bergkvist på besök i resturangen. trevlig gubbe det där, :)
även en av systrarna Graaf (vi kunde inte riktigt avgöra vilken syster, haha)

plus en massa hammarby supportrar. (inte alls kul dock, men mycket rörelse)


Nu ligger jag i soffan med datorn i knät och myser. har så ont i kroppen. ska bli såå skönt att vara ledig i 2 dagar nu. ska riktigt njuta av denna helgen. för sen är allt tillbaka som vanligt.
Adde börjar jobba på måndag igen också, så denna helgen ska det passa på att mysas en massa!

Nu ska jag kolla klart på Rocky 2 (gaaash vad jag älskar Sylvester Stallone!!)
ha en bra fredag kväll allesammans. <3

(bild- från nyårsafton uppe i landet! så vackert. vill ha hit massa snö nu!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0