WISHES

Hej hopp allesammans :)
Nu sitter jag i bilen med Matilda och Häggis och är på väg till Arlanda. Dags för ett till jobb pass! :(

Men det är massa (underdrift men ändå..) snö ute, för det började snöa jätte mycket igår kväll och hela natten :) lycklig tjej!

Eftersom det inte är så långt kvar till min födelsedag, så tänkte jag skriva lite vad jag önskar mig :)
Ingen speciell ordning, utan bara vad jag kommer på :)

- en parfym. Sort spelar inte så stor roll.
- pengar för tatuering jag vill göra.
- pengar för en super fin jacka på thuns.
- saker till lägenheten. (typ gardiner?)
- en utflykt. Typ mini semester på nått roligt äventyr av nått slag :)
- alkohol och drinkmix så jag kan blanda massa skoj :)
- presentkort på typ kicks för smink köp som behövs göras.

Kommer inte på mer just nu. Jag vet att jackan vill jag verkligen köpa. Den var såååå fin. Och vill ju gärna tatuera mig :) haha.

Anyways, hoppas ni alla får en bra dag. Slänger upp en random bild från nyår. Eftersom jag är så glad över snön. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0