BUSY

hej babes..

förlåt, förlåt för min dåliga uppdatering idag (igen)
jobbade idag, blev en hel dag kan jag lova!
stressigt som satan, men samtidigt är det fortf kul!

sedan när jag kom hem så följdes eftermiddagen med samtal hit och dit.
tråkiga och så, men nödvändiga..
vet dock inte om jag blev klokare av de? =/

sen orkade jag inte.
var deppig..
la mig i soffan och läste ut boken.. (När jag hör din röst)
när den tog slut, slog verkligheten mig..
så då startade jag datorn..
det första som händer så skickar ngn ett jävla virus.. så jag fixar anti-virus och skannar datorn.
vilket tog evigheter så tog en dusch..
nu är allt klart och här sitter jag.,

usch, boken är slut..
nu måste jag vänta hela 2 dagar innan jag får låna 3dje boken av Janina..
och minst 3 dagar innan jag kan börja läsa!!
usch. blir deprimerad av tanken.
jag är helt fast.. finns inget jag hellre gör nu. typ..

jag vill vara Bella. jag vill bli vampyr, jag vill ha Edward
jag vill vara en Cullens. jag vill bo i Forks.
jag vill leva i boken. jag vill in!
usch.
hur kan man bli så fäst? jag fattar inte..
jag har fastnat i böcker. gråtit, skrikit och skrattat.
men jag har aldrig önskat mig in i en bok som denna.
jag vill leva det livet?

är jag seriöst sjuk? nej. jag tror inte det.. finns nog fler som känner som jag om dessa böcker-
usch..

nej, dags att kika lite Bloglovin.com.. man måste ju hålla lite koll ^^
sedan ska jag nog krypa ner i sängen. sova i tid ikväll kanske?
igår låg jag och läste till halv 2.. hm.

ha en bra natt. sov gott, dröm söta drömmar. :)


detta kommer bli min död... förälskad i en bok, ♥




Kommentarer
Postat av: janina

men sandra, för att du inte ska behöver vänta ännu längre på fjärde boken så ställ dig i kö i knivsta eller uppsala på en gång. så kanske du bara behöver vänta ca 2 veckor istället för 3-4.

för DET är olidligt!

2009-08-28 @ 05:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0