NYA-FRISKA-TAG

godmorgon världen!

idag är det en ny dag, och det känns som att jag vill börja om.
kan man börja leva på nytt?
idag är det fredag, så sista jobbdagen på veckan.
hur känns det gott folk?

för mig känns det ganska skönt.. behöver vända om dygnet och somna tidigare om kvällarna.
är så trött, så kan behöva sova!
inte för att det blir så mycket med det i helgen.
eller, kanske.. får sova ganska länge på lördag innan vi ska på (ngn bilgrej?) i märsta.
sedan ska vi u på kvällen. blir partaj hos Eve och Adde, sedan utgång i uppsala..
typ etage tror jag,,
vi ska fira Adde som fylle år.
och förmodligen blir det nog sova ett tag på söndagen, =P haha

nu ska jag ivög och jobba. blir en lunch att servera an vän med.
Eve kommer förbi och ska äta hos oss, =) haha.
så, efter jobbet ska vi till gränby, så hör  av mig när ja kommer hem, =)


HAHAHHAHA, alltid kul att kolla bilder vid mammas dator, x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0