AWSOME-WEATHER

hejsan hoppsan gott folk, :)

hur har ni det ute i det avlånga, vita landet? :) för vad ja hört, så är det inte bara här det snöar.. tydligen är hela sverige "utsatt".. har pratat med pappa i Borgvattnet (Östersund typ) dom hade massa snö, :) har även pratat med Kickan i Härryda (Göteborg) och dom hade också massa snö. :)
och jag då, ja bor ju mitt emellan typ, så ja antar att sverige är ett vitt land nu, :)

men, är det bara jag som är lycklig över det? verkar så...
jag ÄLSKAR snön.. och vid denna tid på året ska det ju verkligen vara en massa snö också!! så, jag är iaf lycklig över det kalla, vita vädret, :) enda nackdelen är väl att man blir blöt om man står för länge.. men det är de värt.

så, i jul hos pappa blir det en massa snöskoteråkning, och kanske tillochmed skidor, :) skooooj!

nej, ikväll blir det film, :) Adde hyrde något på ica som verkade inressant, :P
hörs sen, :)


jag förra vintern, :P

hahaha, x)

lite söt kanske?? hahah,

nu får ni vara nöjda med lite gamla bilder, ;)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag vill se bilderna från helgen! :D <3

2009-12-15 @ 21:58:49
URL: http://cexie.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag håller med dig... Det är supermysigt med snö.. Så underbart juvligt är det. Vara ute med barnen och åka pulka är ju inte helt fel direkt!

2009-12-15 @ 22:54:40
URL: http://jojuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0