KORT-DAG

hejsan hoppsan allesammans!

hur har eran vecka börjat?
min var sådär...
kände mig ju inte alls dålig igår, över huvudtaget. inte minsta lilla fel.
vaknade imorse med svullen, röd och ond hals.. men inget mer än så..
åkte till jobbet, jobbade, men när ruschen tog av, bad jag om att få åka hem. hem och vila.. känner att ja behöver det då min hals kanske faktiskt utvecklar någon form utan sjukdom? usch..
denna vecka har jag verkligen inte tid att vara sjuk.. nästa vecka kan ja vara hur sjuk som helst, men inte nu,. inte denna vecka. det funkar bara inte! (är väl såklart därför ja blir sjuk säkert)

så nu ska ja slå på en film, mysa ner under täcket och vänta på att Adde kommer hem med halstabletter till mig.. och kanske, kanske kan jag till och med somna? det vore bra.. då frisknar man till snabbare.. fast iof blir de väl itne så svårt att somna med tanke på hur kolsvart det är ute... usch!

nej, ha en bra eftermiddag, så hörs vi ikväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0