SÅ-JÄVLA-SVIN-KALLT

jag tror helt ärligt att jag dör!!!

hej förresten, :)

det blev inget inkägg efter jobbet, kan bero på att jag aldrig hamnade hemma hos Micke, eller blev uppmött av grabbarna heller, :P haha.
mötte upp Fia efter jobbet, bjöd henne på en fika och fick skratta en del och ha det trevligt, :)
fördrev tiden med henne, tog sedan bussen upp till boländerna och biltema..
Adde hade åkt dit och shoppat.
så, fick skjuts hem.. skönt tänkte jag, tills han inte svängde där han skulle.. nej, då skulle vi ut i garaget och fixa.. suck. men, han är duktig, så det gick iaf fort, :D hahha.

åkte hem, käkade mat. och sedan hamnade jag här i sängen, med datorn..
det är så jävla kallt ute. man dör ju bara av att öppna dörren. MEN, jag älskar det. nu är det verkligen jul! =) jag vet ju att jag kommer få en vit jul, men nu kanske tillochmed alla mina kära vänne här nere får det, :)

ja, jag ska ju då åka upp till pappa i jul. första gången jag firar ju där på flera år. har varit och flängt runt på så många olika ställen de senaste åren, så nu är det pappas tur, :)
det blir jag, Emelie och Adde som åker dit. ska faktiskt bli riktigt kul, :)
har en känsla av att ja kommer sitta och mysa med en öl med pappa och eva, medans Adde (och kanske Emelie, om hon itne är med oss) kommer spela tv-spel och sånt med lillebror. :D
ååååh, det ska bli så himla kul att umgås med lillebror igen, :)
men, är lite nervös inför att träffa honom.. pojken är 11 år, men han är fan lika lång som jag typ.. sist jag var upp (runt den 9e oktober) så var han bara någon cm kortare än mig,.. kommer jag våga ställa mig bredvid honom nu? nej usch.. skyller på att han är kille..

jag fryser fort, ändå är det någon timme sedan jag var ute.. funderar på att ta en LÅNG, och riiiiktigt varm dusch. skulle sitta riktigt fint. =)
börjar ju dessutom få så mkt utslag överallt på benen nu.. köldallergin slår till och jag kliar sönder mig.. tur att man inte går utan byxor/leggins på vintern, jag ser förjävlig ut, =/

nej, hörs sen hörrni, :)
så länge bjuder ja på lite ego bilder, x)


jag lyckades helt själv med lösögonfransarna idag. :) faktiskt nöjd..

jag har tråkigt, =P

gillade mina ögon idag, men det var väl kanske det enda...

btw, vad tyckte ni om min svarta slinga??? jag älskar den, =D

så, det fick bli den sista, =P hahahha. gud vad tråkigt ja har xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0