THE-MIDDLE-OF-DECEMBER

Godmorgon sötingar, :)
hoppas ni sovit lika gott som jag gjort inatt,, :) för jag sov riktigt skönt. såå mysigt.
älskar att ha någon att sova bredvid. nu har ja svårt att sova själv, =P hihi.

idag är det torsdag, den 17 december, och min underbara vän Mikael Brolund fyller 20 idag, :) STORT GRATTIS på dig älskade vän! vi ska åka dit idag. eller ja, antingen kommer grabbarna ner på stan tills ja slutar, eller så åker Adde in till stan då, plockar upp mig och så åker vi till Micke, men i vilket fall ska vi umgås, :)
rå mysigt om du frågar mig, :) saknar att umgås med den pricken, :)

min kära gamla klasskompis från GUC, Victor Rydén fyller 19 idag också. :) GRATTIS!!

idag är det förävrigt exakt 2 månadet tills jag fyller 20 också, :D tjoho. haha. super onödig information, men det var bara tvunget att skrivas, xD hahah

nu gick lillasyster ut med skruttan på lång promenad, så nu är jag ensamen här hemma.. det poppas musik medans ja gör mig själv klar för att åka, :P känns ganska skönt att ha så mycket tid på sig, men ändå inte vara trött för att man gått upp så tidigt, :P nej, klockan 10 ringde klockan, :) sköönt.

nu ska jag sminka klart mig, :)
får se om ja hinner skriva ngt mer :)
annars, ha en bra dag, så hörs vi senare idag. efter jobbet eller så, :D


Jag och Micke :) bilden är tagen på min 17 års dag. snart 3 år sedan, =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0